Ceza Hukuku

Ceza Hukuku- Ağır Ceza Davaları- Asliye Ceza Davaları

Ceza Hukuk temel olarak suç ve ceza kavramlarını inceleyen kamu hukuku bölümlerinden biridir. Ceza hukuku, var olan suçların yanı sıra ceza kavramlarını da kapsamlı şekilde incelemektedir.

Ceza Hukuku uzmanlık gerektiren bir hukuk branşıdır. Her alanda olduğu gibi müvekkiller Ceza Hukukunda da en iyi avukat ile çalışıp dava sürecinin en iyi ceza hukuku avukatı ile sürdürülmesini isterler. Bu sebepten ötürü en iyi ceza avukatının seçilmesi bir davanın tüm seyri bakımından oldukça önemlidir. Günümüzde iyi avukatın önemi çok büyüktür. Her hukuki ihtilafta olduğu gibi ceza yargılaması sürecinde de en iyi ceza avukatının varlığı şarttır. Yargılama sürecine girmiş bulunan taraflar; çevrelerinden, sosyal medyadan veya internet sitelerinden en iyi ceza avukatı, en iyi ceza hukuku avukatı ya da en iyi ankara ceza avukatı şeklinde aramalarda bulunmakta davalarını ve yargılama süreçlerini bu gibi avukatlara teslim etmeye çalışmaktadır. Ceza davası süreci taraflar açısından sıkıntılı anların yaşandığı bir süreçtir. Zira alınacak cezaların büyüklüğü ve hapis cezası ile özgürlüğün kısıtlanacak olması şüpheli ve sanıkları bir hayli sıkıntıya sokmaktadır. Bütün bu buhranlı dönemi zararsız ve huzurlu atlatmanın yolu ise en iyi ceza avukatı ile çalışmaktan geçer.

Ceza Hukukunda Verdiğimiz Hizmetlerden Bazıları;

• Ağır Ceza Davaları,
  • Asliye Ceza Davaları,
  • Çocuk Ceza Davaları,
  • Bilişim suçlarına ilişkin Ceza Davaları,
  • Yakalama, el koyma, arama ve gözaltı gibi koruma tedbirlerine itiraz,
  • Tutuklamaya itiraz başvurusu,
  • Soruşturma ve kovuşturma aşamalarında şüpheli veya sanık müdafiliği,
  • Ceza davasının tüm aşamalarında tahliye taleplerinin mahkemeye sunulması,
  • Ceza davasında mağdur veya müşteki vekilliği,
  • İstinaf, temyiz ve kararın düzeltilmesi başvuruları,
  • İnfaz hukuku ve cezaevi uygulamalarından kaynaklanan sorunlara dair başvurular.